Предметна зйомка – це не просто фото, це ціле мистецтво яке будується на знанні маркетингу. психології споживача, та сторітелінгу.


  Існує кілька основних видів зйомки, кожен з яких вирішує свої завдання. І зараз я розкажу про них.  

Я б поділив предметну зйомку на три рівні по ступені взаємодії з цільовою аудиторією.

Рівень 1

(мінімальний)

Каталожна зйомка

Фото на білому, чи прозорому фоні. На ному детально видно фактуру, колір, форму товару. Найчастіше використовується, на сайтах у каталогах, чи інтернет-магазинах.

Основна маркетингова задача:

Максимально ретельно та деталізовано показати товар.


Рівень 2

(середній)

Рекламна зйомка

Фото які допомагають сформувати привабливий образ товару, чи бренду, у них є акцент на  певних якостях товару.

Основна маркетингова задача:

Показати що товар, це особлива річ, яка вам конче потрібна.

Якою буває предметна зйомка

Рівень 3

максимальний

Іміджева зйомка

Саме вона допомагає бренду  підвищувати пізнаванність, формувати позитивний імідж, розширення цільової аудиторії, та підвищення статусу…

Основна маркетингова задача:

Створити образ який неможливо втілити у життя без вашого товару чи послуги.

Якою буває предметна зйомка

Всі ці види зйомки ви можете замовити у мене. 

Я маю великий досвід з каталожної рекламної та іміджевої зйомки.

Більше моїх робіт можете побачити за цим посиланням

Блог

UA
RU