Предметна зйомка – це не просто фото, це ціле мистецтво яке будується на знанні маркетингу. психології споживача, та сторітелінгу.
Існує кілька основних видів зйомки, кожен з яких вирішує свої завдання. І зараз я розкажу про них.
Я б поділив предметну зйомку на три рівні по ступені взаємодії з цільовою аудиторією.
Рівень 1
(мінімальний)
Каталожна зйомка
Фото на білому, чи прозорому фоні. На ному детально видно фактуру, колір, форму товару. Найчастіше використовується, на сайтах у каталогах, чи інтернет-магазинах.
Основна маркетингова задача:
Максимально ретельно та деталізовано показати товар.
Рівень 2
(середній)
Рекламна зйомка
Фото які допомагають сформувати привабливий образ товару, чи бренду, у них є акцент на певних якостях товару.
Основна маркетингова задача:
Показати що товар, це особлива річ, яка вам конче потрібна.
Рівень 3
максимальний
Іміджева зйомка
Саме вона допомагає бренду підвищувати пізнаванність, формувати позитивний імідж, розширення цільової аудиторії, та підвищення статусу…
Основна маркетингова задача:
Створити образ який неможливо втілити у життя без вашого товару чи послуги.
Всі ці види зйомки ви можете замовити у мене.
Я маю великий досвід з каталожної рекламної та іміджевої зйомки.
Більше моїх робіт можете побачити за цим посиланням